A DXN MARKETING TERV

A DXN nem csak a prémium minőségű termékek fogyasztásának lehetőségét biztosítja világszerte törzsvásárlói részére, hanem egyedülálló módon  bevonja őket a saját maga által termesztett, és előállított termékek kereskedelmi forgalmazásába is. Ezzel emberek milliói részére teremt lehetőséget plusz jövedelem szerzésére, akár a legszegényebb országokban is. Ez az egy kézben tartott, kontrollált folyamat a garancia a magas minőségre, ami a termékeket, és a szolgáltatást is jellemzi.

A DXN-hez való csatlakozásunk (regisztráció) után lehetőségünk van:

  • a DXN termékeket megvásárolni olcsóbban, törzsvásárlói áron,
  • lehetőségünk van arra, hogy pénzt kapjunk a saját vásárlásunk és a hálózatunk forgalma után. (Tehát azok vásárlása után, akik hozzánk csatlakoztak, illetve akik hozzájuk, tehát a teljes csapatunk forgalma után.)

Az, hogy mennyit tudunk keresni ezzel az üzlettel, és milyen feltételeket kell hozzá teljesíteni, pontosan le van írva a DXN marketing tervében.

A DXN marketing terve letölthető innen, pdf formátumban az ikonra kattintva.

Tartalma:

  • Kifejezések jelentése
  • DXN üzleti szintek bemutatása
  • Bónuszok felsorolása és kiszámítása
  • Különböző jövedelemtípusok
  • Jutalék magyarázat példákon keresztül

Mielőtt csatlakoznál bármilyen MLM céghez, nagyon fontos, hogy ismerd a cég marketing tervét.

Érdemes megvizsgálnod, hogy:

  • Mennyiért tudod elindítani az MLM üzleted (milyen regisztrációs lehetőségek vannak)
  • De meg kell vizsgálnod azt is, hogy havonta mennyi ráfordítással jár – mik a havi jutalékjogosultság feltételei, és mi történik, hogyha esetleg havi szinten nem tudod teljesíteni.
  • Illetve, hogy szükséged van-e bármilyen módon, pl. évente a tagságod megújítására, vagy mit kell azért tenned, hogy aktív maradjon a tagságod.

DXN marketing terv magyarázat

Ebben a videóban 40 perc alatt átfogó képet kaphatsz a DXN marketing tervéről a csatlakozástól a Crown Ambassador szintig.

A DXN marketing tervének tulajdonságai:

A DXN kifizetési rendszerében nem különböztetünk meg törzsvásárlói, és üzletépítői szinteket. Tehát aki törzsvásárló lesz, az üzletet is építhet.

Az aktív tagság fenntartásához évente mindössze legalább egy termék megvásárlása szükséges.

A DXN marketing terve mentes az olyan kényszerítő eszközöktől, mint a megelőzés, leválás, havonta nullázódás, kötelező kvalifikáció. A jutalék rendszer felhalmozódó.
Az elért üzleti szintet nem lehet elveszíteni.

A DXN-nek ösztönző a bónuszrendszere: a szponzornak az az érdeke, hogy a csapattársa minél magasabb szintre emelkedjen.
Nincs szükség folyamatos nyomásgyakorlásra a csapattársak irányába az ismételt forgalmakért!

A DXN marketing tervének előnyei:

  • Komoly befektetés nélkül elindítható.
  • Főállás mellett elkezdhető.
  • Alacsony havi fenntartási költségek.
  • Egyszerűen megvalósítható minősülési feltételek minden üzleti szinten.
  • Tiszta üzlet – a termékforgalom után fizeti a jutalékot – valós bevételből osztja vissza a jutalékot.
  • Nem a hirtelen elérhető, valószínűtlenül magas jutalék a vonzerő, hanem egy hosszútávon fenntartható, stabil jövedelem.
  • Ösztönzi a szélesség építést (új direktek)
  • Megfizeti a mélység építést (sikeres csapattársak)
  • Jogdíjszerű passzív jövedelem lehetősége.
  • Kiszállás lehetősége.

Hányféle jutalékból részesedhetsz?

  1. Kiskereskedelmi árrés (fogyasztói ár és a törzsvásárlói ár különbözete)
  2. Csoportbónusz.
  3. Star csoportbónusz.
  4. Fejlesztési bónusz.
  5. Nemzetközi nyereségrészesedés – a cég a teljes havi forgalmából 2%-ot visszaoszt a vezetők (QSD) között. 
  6. Vezetői bónusz – gyémánt szinttől (ESD) a minősült gyémántjaid után jár.
  7. Utazási ösztönző – évente csodás utazásokon vehetsz részt, akár 2 főre is dupla minősülés esetén már Star Agent szinttől is.
  8. Egyszeri készpénzes jutalom 150 EUR
  9. Egyszeri készpénzes jutalom 1000 EUR

    Ezen felül még további lehetőségek vannak plusz jövedelem szerzésére a DXN-en belül:

    • DSP jutalék
    • IOC jutalék
    • CIP autóösztönző
    • Időszakos promóciók
 

Csatlakozási lehetőségek – DXN regisztráció

  1. Regisztrációs lap kitöltése és minimum 100 pont értékű termék megvásárlása – Bővebben
  2. 6 féle DSP csomag közül választhatsz extra kedvezményekért, ami meghatározott termékeket tartalmaz: 38.560 Ft – 214.435 Ft – Bővebben
  3. IOC csomag megvásárlása – legalább 60.000 Ft értékű tetszőleges termékekből összeállított csomag
    Bővebben

Jutalék jogosultság feltétele

A jutalékjogosultság feltétele havi 100 pont értékű DXN termék megvásárlása.

Ennek ára: 26.550 Ft – 45.225 Ft között mozog, attól függően, hogy milyen termékeket választunk.

  • árak
    • fogyasztói ár
    • törzsvásárlói ár
  • PV (point value), azaz pont  értéke az egyes termékeknek, ebből kell havonta 100 PV, azaz 100 pont értéket elérni a havi jutalék jogosultsághoz.
  • SV (sales value) – az az összeg, ami visszaosztásra kerül az üzletépítők között, ennek a marketing tervben meghatározott százalékát kapjuk vissza az üzleti szintünknek megfelelően.

Mi történik, ha nem teljesítem a 100 pontot?

Ha adott naptári hónapban nincs meg a 100 pontod, akkor annak a hónapnak a forgalma után nem kapsz jutalékot, de más szankcióval nem jár. (Nincsen szintvesztés, nullázódás.) Tehát, ha az elején nem teljesíti valaki, nincs belőle probléma, de később, ha már van csapata, és csoportforgalma, akkor természetesen érdemes.

Alapvetően ezt egyáltalán nem nehéz teljesíteni, mert sok terméket megszeretünk, és fogyasztjuk rendszeresen az egészségünkért, és fokozatosan be lehet építeni minél több terméket a családunk mindennapjaiba, és könnyű a környezetünkbe fogyasztókat találni, akiknek a vásárlásai szintén segíthetnek bennünket ebben.

Ha valaki fogyasztói áron, tehát nem tagként vásárol a webáruházadban, akkor az is a Te személyes pontjaidat növeli.

Hogyan használhatom fel a jutalékom?

Ami még nagyon fontos, hogy a jutalék gyűlik a rendszerben, nem szükséges azonnal vállalkozói kiváltása. Azt csak akkor érdemes, ha már havi szinten akkora, ami fedezi a költségeket, és megéri kiváltani, felvenni. Erre már vannak egészen jó lehetőségek Magyarországon is. (Pl. egyéni vállalkozóként a nyereség után adózni, vagy a KATA adózást választva havi fix 25.000 Ft, vagy főállású kisadózóként havi fix 50.000 Ft.)
A jutalékot felvenni csak törvényesen lehet, és érdemes a magyar törvények betartásával, mert hosszú távra csak így lehet tervezni.

A jutalékot van lehetősége bárkinek levásárolni a megrendelt termékek 80%-áig.

Nézzünk erre egy példát:
Tehát, ha vásárolsz 30.000 Ft értékben, és rendelkezésedre áll ennyi jutalék, akkor 24.000 Ft mehet a jutalékból és mindössze 6000 Ft-ot kell kifizetned a termékekért. Ha élsz ezzel a lehetőséggel, akkor mindössze 6000 Ft-ra van szükséged a havi jutalékjogosultsághoz, ráadásul ezt a pénzt nem befektetned kell, hanem csak a termékeket megvásárolni, fogyasztani, és élvezni a pozitív hatásukat.

A fogyasztóknak is érdemes élni ezzel a lehetőséggel, nem csak az üzletépítőknek.

 

A DXN marketing tervről konyhanyelven

Azaz egyszerűen és érhetően

Minden vásárlásod után megkapod a termékek pontértékét – ez a személyes pontértéked.
Mindenki, aki hozzád csatlakozik, és akik hozzájuk, ők is vásárolnak, és az ő vásárlásuk után is megkapod a pontokat, ez a csoportpontérték. Ezek folyamatosan összeadódnak, és amikor eléred a 4500 pontot, akkor elérted az első igazgatói szintet, és Star Agent vagy.

Star Agent (4500 pont) lehet valaki úgy is, hogy minden hónapban vesz egy kávét, akkor 33 év alatt lesz az. (11,5 pont x 12 hónap x 33 év).
Vagy lehet úgy is, ami sokkal gyorsabb, és hatékonyabb, hogyha csapata van, a pontok összeadódnak, és néhány hét vagy hónap alatt is elérheti a 4500 pontot.

Ahogy nő a csoportpont értékünk, és az üzleti szintünk, úgy kapjuk meg jutalékként egyre nagyobb százalékát a csapatunk forgalmának. Ezeknek a százalékoknak a mértéke a marketing tervben pontosan le van írva.

Úgy tudunk újabb szintre lépni, ha a hozzánk csatlakozott csapattársak is elérik a Star Agent szintet, azaz a 4500 pontot.

  • Ha 3 csapattársunk eléri (különböző vonalakon, tehát nem egymás alatt), akkor Star Ruby szinten vagyunk.
  • Ha 6 csapattársunk eléri (különböző vonalakon, tehát nem egymás alatt), akkor Star Diamondok, azaz gyémántok vagyunk.

Ezután arra kell fókuszálnunk, hogy a Star Agent szintet elért csapattársainknak is legyen legalább 6 olyan csapattársa, akik elérik a 4500 pontot, és akkor ők is gyémántok lesznek. Így tudunk mi is újabb üzleti szinteket lépni, hogyha különböző vonalakon újabb, és újabb gyémántjaink lesznek. (Az mindegy, hogy milyen mélységben. Tehát nem csak a direkt belépőink számítanak, hanem ő alattuk is bárki komolyan gondolhatja az üzletet, és nagyobb sikereket érhet el, mint a szponzora).

Mennyit lehet keresni a DXN üzlettel?

Nem tudunk általánosítani, és nem tudjuk garantálni az összegeket. Az eredményeid a befektetett munkád mennyiségén, és minőségén is nagyban múlik, és azon is, hogy milyen csapattársakat találsz. Nagyon sok jó példát láttunk már, de olyat is, akik gyorsan feladták.
Általánosságban elmondhatjuk, hogy nem a gyors, és könnyű pénzkeresetről szól, időbe telik felépíteni egy fogyasztói hálózatot, de nagyon megéri, a stabilitás, a passzív jövedelem, és a folyamatos növekedés miatt is.

Nem mindenki vágyik milliókra, van akinek egy kiegészítő jövedelem, havi 50-100 ezer Ft is már sokat jelentene, hogy javítson az életszínvonalán.

Ezt a táblázatot az egyik szponzorunk készítette, amiből már tudsz tájékozódni, hogy egyes üzleti szinteken, meghatározott forgalomnál és taglétszámnál milyen összegű jutalék várható.

További információkat, és videókat adunk át csapattársainknak a DXN marketing tervében lévő lehetőségekről.
Arról, hogyan érdemes építkezni, mire kell odafigyelni, hogy a legtöbbet tudd kihozni belőle.

Legyél Te is a Kávépartner csapat tagja! Tartozz közénk!

Tudd meg a további részleteket attól, aki megmutatta neked a DXN-t, és ezt az oldalt.

Hamarosan találkozunk a belső csapat oldalainkon is.

Nem másolhatja az oldal tartalmát.